diumenge, 8 de juny del 2014

s'ha feito de nuey



"s'ha feito de nuey", Bal d'Echo, "Subordán" (1981)

jota aragonesa... aragonesa
 
 
s'ha feito de nuey,

tú m'aguardas ya,

lo peito me brinca

en tornar-te a besar.

 
lo nuestro querer

no se crebará,

anque charren muito

y te fagan plorar.
 

yo no'n quiero vier

güellos de cristal

mullaos por glarimas

que culpa no han.

 
escuita, muller,

dixa de plorar,

yo siempre he estao tuyo,

tú mía has de estar.

 
dicen q'un querer

ye de dos no más,

y que ye más fácil

fer-lo caminar,
 

cuando l'uno caye

l'otro ha de bantar.
 

cuando l'uno caye

l'otro ha de bantar.

 
s'ha feito de nuey,

tú m'aguardas ya,

lo peito me brinca...

te quiero besar!
 
 

 

2 comentaris:

Montse ha dit...

Iruneta, a part d'haver descobert aquest altre blog, que - et confesso- desconeixia, he seguit la teva petjada per dir-te que dimarts que ve, dia 10, a la Biblioteca de la Sagrada Família, hi ha la presentació de "Dones de vidre", a les 7 de la tarda.

T'ho dic, no pas per, d'alguna manera, "obligar-te", sinó perquè ho sàpigues, guapa, perquè no sé si em llegeixes al facebook, i no sé si em llegeixes al blog... que ho penjaré avui.

Una abraçada ben forta, iruneta.

I una altra per la Sara i una altra per l'Aicard!

iruna ha dit...

fa molt poquet temps que he obert este blog, montse, i ara és l'únic que tinc. vaig borrar els camins.

m'encantaria venir a la presentació del teu llibre, però demà no podré, me catxis.

tu coneixes gent de per aquí baix, a vore si algun dia véns i mo'n fas una aquí :)

de moment, buscaré el teu llibre i et llegiré, i ja et diré què m'ha semblat.

espero que demà vaigue molt bé, arare.

una abraçadeta!